1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

SAS verzekeringen? bedrijfsaanspr,

Auteur Bericht
Care Free Geplaatst: dinsdag 03 Augustus 2010 15:48
Hallo allemaal,

heeft iemand ervaringen met deze verzekeraar? Ik heb diverse offertes en ben geneigd te kiezen voor mijn eigen verzekeraar maar SAS assurantien lijkt wel iets bijzonders aan te bieden. zij hebben collectieve verzekeringen voor zzp'ers in de zorg.

Misschien ben ik te achterdochtig maar het klinkt allemaal wel erg mooi en daarom ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met SAS en hoe zij claims e.d. behandeld. Dit verschilt sterk per verzekeraar.

alvast bedankt
groet Dita
Matthijs Geplaatst: dinsdag 03 Augustus 2010 22:35
Voor mij bleek ASR verzekeringen (voorheen Fortis) de beste verzekering aan te bieden. Of het nu speciaal voor ZZP'ers in de zorg bedoeld is maakt volgens mij voor de verzekering zelf niets uit. Het klonk mij als marketing in de oren. Maar wellicht weet iemand de concrete voordelen die SAS biedt?

Ik heb mijn verzekering gewoon via een lokale verzekeringsagent afgesloten. Die heeft zoveel tijd voor mij uitgetrokken dat zijn uurloon volgens mij aan minstens vijf jaar premie voor die verzekering gelijk staat. Ik kan je die route van harte aanraden.
Care Free Geplaatst: woensdag 04 Augustus 2010 09:34
Dankjewel M! ik had het zelfde het klinkt me allemaal iets te mooi in de oren het gaat me niet om een paar tientjes besparen maar een goede ondersteuning als er daadwerkelijk geclaimd moet worden. Ik kijk ook eens naar de verzekering die jij noemt. Thx!

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.