1. Ingelogd blijven
  2. Inlog gegevens vergeten?

Nog geen lid?
Gratis aanmelden bij de Nationale Hulpgids.

13 maart landelijke bijeenkomst begeleiders met dieren AWBZ

Auteur Bericht
(verwijderd) Geplaatst: dinsdag 01 Maart 2011 16:27
13 maart landelijke bijeenkomst begeleiders met dieren en het AWBZ

Per 1 januari 2011 is er een nieuwe vergoedingenlijst van het zorgkantoor vastgesteld. Hierop staat dat begeleiding met dieren niet meer vergoed wordt. Waarom niet, is niet duidelijk.
Hier gaan wij, begeleiders en cliënten, natuurlijk niet mee akkoord. Het is daarom de hoogste tijd dat we onze krachten bundelen. Er zijn al een aantal initiatieven in omloop maar laten we hier alsjeblieft één initiatief van maken.

Ik wil jullie daarom allemaal uitnodigen om op zondag 13 maart hierover te brainstormen. We openen de dag om 10.30 uur en sluiten rond 15.30 de dag weer af. Het programma volgt nog. Aanmelden kan {deleted by moderator: e-mailadressen zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}
De bijeenkomst wordt gehouden in de vergaderruimte van theetuin het Aardrijk, Koesteeg 39, 5258 TN Berlicum

Graag wil ik al jullie huidige initiatieven verzamelen zodat we een programma kunnen maken voor deze dag.
Meld je nu aan en strijd mee!

Met vriendelijke groet,

Het Paardrijk
Anneke
{deleted by moderator: contactgegevens zijn i.v.m. privacy niet toegestaan. Verwijs naar je advertentie voor het opnemen van contact}

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden je privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.

Ik ga akkoord met het gebruik van cookies

Wil je meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe je dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.